قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌مازندران در پذیرش پروژه‌های ملی قوی نیست و نباید به دلیل مناقشات و کوچک‌ شمرده شدن پروژه‌ها اجرای آن در دیگر استان‌ها اتفاق افتد.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 05 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی امشب در بهره‌برداری از پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو در مجموعه تولید گوشت سفید زربال اظهار کرد: هم‌اکنون شرایط برای کار در کشور فراهم است و مسئولان باید با تمام توان در راستای ایجاد اشتغال تلاش داشته باشند.
وی با گرامی‌داشت روز ملی استکبارستیزی افزود: 13 آبان نمادی بزرگ است که نه فراموش می‌شود و نه می‌توان آن را از صحنه تاریخ حذف کرد زیرا به فرموده امام امت برای همیشه این روز جهت مبارزه با استکبار جهانی در برگ زرین انقلاب اسلامی ثبت شده است.
قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در دنیا انقلاب حکومتی و انقلاب مکتبی وجود دارد که این دو با هم تفاوت‌های زیادی دارند، تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران انقلاب مکتبی بوده و با ایجاد حکومت اسلامی کار و تلاش در جامعه آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امام امت با دست خالی، توکل بر خداوند و حمایت مردم توانست رژیم 2500 شاهنشاهی با همه امکانات و حمایت‌های اجانب را از پیش‌رو بردارند، گفت: امروزه نیز باید در رابطه‌هایمان فرق بین دوست و دشمن را بدانیم.

حسنی با اعلام اینکه در رابطه با واژه مسئولیت در قرآن تأکیدات زیادی شده است، ادامه داد: در روز قیامت از مسئولیت‌ها سؤال می‌شود و باید پاسخگو باشیم.

وی مسئولیت را بروز قابلیت و لیاقت اشخاص دانست و خاطرنشان کرد: هر انسان در حراست از اندیشه، فکر، محیط کار و مأموریت قابلیتی دارد تا در آن جایگاه قرار گرفته شود.

قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در این سازمان واحدهای متعدد اقتصادی مشغول به کار هستند که مجموعه تولید گوشت سفید زربال یکی از شعب آن است و 52 سال از عمر این تشکیلات می‌گذرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه مجموعه زربال در تاریخچه خود با نوسانات زیادی روبه‌رو بود، خاطرنشان کرد: این مجموعه تولید گوشت سفید طی سال گذشته با روزهای تلخ فراوانی روبه‌رو بوده ولی امروزه در مسیر پیشرفت و ترقی جای دارد.

حسنی با تأکید بر آنکه مازندران در پذیرش پروژه‌های ملی قوی نیست، متذکر شد:‌برخی پروژه‌های این استان به دلیل مناقشات و کوچک‌ شمردن موضوع در مناطق دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و تبدیل به مجموعه‌ای بزرگ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه زربال منحصر به فرد خاصی نبوده و به همه مردم تعلق دارد، گفت: اگر از این مجموعه به خوبی نگهداری نشود شاهد فعالیت آن در خارج از استان خواهیم بود.

قائم‌مقام سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام اینکه می‌توان مجموعه گوشتی زربال را در شهرهای دیگر مازندران گسترش داد، یادآور شد: این مجموعه امروزه به برندی بزرگ در منطقه تبدیل شده و توسعه در صنعت طیور را به همراه داشته است.

وی خواستار ایجاد اتاق فکر به همراه طراحی و برنامه‌ریزی اصولی در این مجموعه شد و ادامه داد: توجه به آخرین دستاوردهای علمی منطقه در پرورش طیور باید در دستور کار مسئولان باشد.

حسنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در ابتدا باید به تعریف عمیق مقاومت بپردازیم و مسئولیت‌پذیری در اقتصاد مقاومتی را کنکاش کنیم.

حسنی با اعلام اینکه سرمایه‌گذاران مازندران باید از نمایندگان استان بخواهند تا راه‌های ترقی و پیشرفت را برای شمال کشور فراهم کنند، ادامه داد: یکی از مشکلات امروز مواد غذایی بحث سرطان‌ها است که با استفاده از طیور بدون آنتی‌بیوتیک و سبز می‌توان برخی از بیماری‌های خاص و سرطان‌ها را در بین مردم کاهش داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار