فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان در روزهای پایانی هفته جاری اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 05 November 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  مرکز پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار جعفر محمدنژاد اظهار داشت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز جمعه 15 آبان در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 15 آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز جمعه 15 آبان ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.
رئیس پلیس‌راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 13، پنج‌شنبه 14 و جمعه 15 آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
محمدنژاد تصریح کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 15 آبان ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است. به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه ، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.
تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی به مسافران و شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار