عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن غرب استان، گفت: زندان نوشهر به خارج شهر منتقل شود.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 04 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، قاسم احمدی لاشکی عصر امروز در نهمین جلسه شورای اداری نوشهر با اشاره به اینکه حرکتی که  در مازندران از سوی قوه قضاییه انجام شده؛ امیدواریم بتوانیم عدالت را بهتر بشناسیم و ره‌آورد آن رفع مشکلات مردم باشد، اظهار داشت: قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله لاریجانی بسیار پرکار و با قاطعیت دیده می‌شود و معتقدیم مناصب، قدرت و ثروت نتوانست چندان رسوخ کند و نگاه قاطعانه دستگاه قضا بسیار قابل تحسین است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ حقوق بیت‌المال فقط تخریب نیست، تصریح کرد: اینکه برخی زمین دارند اما نمی‌توانند از آن به خوبی استفاده کنند نیز جزو بیت المال است و باید همه برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه زندان نوشهر، علاوه بر این شهرستان، چالوس و کلاردشت را نیز زیر پوشش دارد، تصریح کرد: این موضوع فشار زیادی به این مجموعه وارد می‌کند و باید یک فکر اساسی و زیربنایی در این‌باره شود.

احمدی لاشکی, خواستار انتقال زندان نوشهر به خارج از این شهر شد و گفت: در دولت قبل مصوبه‌ای برای این موضوع انجام شد اما در کلام و کاغذ باقی ماند ولی اکنون مسئولان شهرستانی آماده هرگونه همکاری برای انتقال زندان نوشهر به خارج از شهر هستند.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس اداره زندان نوشهر در راستای مدیریت کارآمد و اقدامات فرهنگی در محیط زندان، افزود: باید مدیرانی این چنینی مورد تشویق ویژه قرار گیرند.

احمدی به آخرین روند تکمیل آزاد راه تهران شمال پرداخت و گفت: مبلغ هزار و 200 میلیارد تومان برای سال‌‌های 94 و 95 برای تکمیل آزاد راه تهران شمال اختصاص یافت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار