استاندار مازندران از تشکیل تشکیل یک‌هزار و ۵۶۰ فقره پرونده در شورای حفظ حقوق بیت‌المال این استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: از سال ۹۳ تاکنون، ۲ هزار و ۸۰۰ پرونده در این شورا تشکیل شده که ۲۴۰ مورد آن مربوط به سال گذشته است.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح‌جلودار امشب در جلسه شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: خوشحالم که مازندران در پاییز امسال میزبان قدوم با برکت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه بوده است.

وی با بیان اینکه نقش قوه قضائیه در عدالت اجتماعی بی‌نظیر است، افزود: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در دستگاه‌های اجرایی مازندران اتفاق افتاده که کاهش جرم و بررسی درخواست‌های مردم از اقدامات خوب دستگاه قضایی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران با وجود تلاش‌ها همچنان از مشکلات و کمبودهای زیرساختی رنج می‌برد، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به این استان، 45 طرح تصویب شد که باید تا پایان 95 به بهر‌برداری برسد تا بخشی از مشکلات مازندران را برطرف کند.

وی ادامه داد: استان ما با منابع خدادادی و انسانی، اراضی حاصل‌خیز کشاورزی، شرایط مناسب آب و هوایی، نزدیک بودن به پایتخت و همسایگی با کشورهای تاثیرگذار منطقه باید نقش اثرگذاری در امنیت غذایی و اقتصادی کشور از خود نشان دهد.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه جلسات منظم حفظ حقوق بیت‌المال در مازندران بسیار مفید بوده است، افزود: در زمینه جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه‌ها، حفظ محیط زیست، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی عمومی در جنگل‌ها، پیشگیری از وقوع جرم در زمینه‌های مختلف و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

نماینده دولت در مازندران گفت: پرونده‌های مربوط به موارد مذکور در سال گذشته 240 مورد بوده است که در مجموع، از سال 93 تاکنون، به بیش از 2 هزار و 800 مورد رسیده است.

وی در پایان گفت: مازندران از نظر امنیت در مراتب بالایی قرار دارد اما در بحث تجهیزات لازم و جذب نیروی انسانی با محدودیت‌هایی مواجه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار