پایین پودن نرخ پرداخت هزینه های مردم در مراکز درمانی به کمتر از ۶ درصد و همچنین درخواست بعضی از همراهان مبنی بر بستری کردن بیمارانی که نگه داری از آن ها در منزل دشوار است را از عوامل این نرخ بالای بستری است
کد خبر: ۱۲۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 02 November 2015
پایین پودن نرخ پرداخت هزینه های مردم در مراکز درمانی به کمتر از ۶ درصد و همچنین درخواست بعضی از همراهان مبنی بر بستری کردن بیمارانی که نگه داری از آن ها در منزل دشوار است را از عوامل این نرخ بالای بستری است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، رضا چمن در نشست شورای سلامت ، تعداد افراد بستری شده در بیمارستان های استان از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان را ۱۱۴ هزار بیمار عنوان نمود.
وی یکی از دلایل آمار بالای بستری بیمار در بیمارستان ها را هزینه های پرداختی کم عنوان کرد و گفت: پایین پودن نرخ پرداخت هزینه های مردم در مراکز درمانی به کمتر از ۶ درصد و همچنین درخواست بعضی از همراهان مبنی بر بستری کردن بیمارانی که نگه داری از آن ها در منزل دشوار است را از عوامل این نرخ بالای بستری است.
چمن با بیان اینکه میزان استاندارد بار مراجعه هر فرد به مراکز درمانی ۲ تا ۳بار می باشد، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان تاکنون ۸۸۵ هزار بیمار در کلینیک های تخصصی و با تعرفه دولتی ویزیت شدند.
وی از ساخت کلینیک‌های تخصصی در شهرستان‌ها ی کهگیلویه و گچساران خبر داد و تصریح کرد: ساخت کلینیک‌ها در شهر‌های دهدشت و گچساران در مساحت یک‌هزار و ۹۰۰ مترمربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان برای هر کلینیک پیش‌بینی شده که عملیات ساخت این کلینیک‌ها در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار