نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی شهر بابل چندان مناسب نیست و مسئولان شهری باید در این باره توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 31 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه شهرداری منطقه یک بابل، اظهار کرد: باید امام حسین (ع) الگو و مدل موفق زندگی ما در همه عرصه‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید جایگاه و دین‌مداری بابل را حفظ کنند، افزود: در تاسوعا و عاشورای حسینی اقداماتی را شاهد بودیم که در شان مردم بابل نبود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن امروزه به‌شدت به‌دنبال تعصب‌زدایی است و سعی دارد جوانان ما را از غیرت و دین‌مداری جدا کند.

ناصری خاطرنشان کرد: شهرداری باید در همه عرصه‌های فرهنگی، رفاهی، فضای سبز و ... عملکرد خوبی ارائه دهد و شهروندان نیز موظفند از اقدامات انجام شده تقدیر کنند و آنچه نیاز است با نقد منصفانه بیان نمایند تا شاهد ارتقا شهر باشیم.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیگیری برای ارتقا رتبه شهرداری از 9 به 10 از جمله این خدمات است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی شهر بابل چندان مناسب نیست و باید شهرداران در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند.

شهردار منطقه یک بابل نیز اظهار کرد: باید همه آحاد مردم طعم شیرین خدمات دولت اسلامی را حس کنند زیرا این مردم ولی نعمت ما هستند.

جواد رستمی افزود: یکی از وظایف ما نحوه ارائه خدمات شهری است زیرا شهرداری ویترین خدمات شهری است و شهر خانه همه ما محسوب می‌شود لذا شهرداری و شورای شهر به عنوان متولی ارائه خدمات شهری نقش خطیری به عهده دارند.

شهردار منطقه یک بابل در پایان خدمت به مردم را از بزرگ‌ترین افتخارات برشمرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
hslhudg
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
خدا پدرت را بیامرزه ورودی شهر بابل که خوبه هیچ جای بابل درست و مناسبت نیست واقعا روز های بارونی رانندگی در بابل خیلی سخته اخه ادم نمیدونه الان داره کجا میره از بسه که چاله و چوله داره و همه جا را اب فرا گرفته خواهشا رسیدگی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار