رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از درخشش کاراته‌کاهای این شهرستان در مسابقات کاپ جهانی سبک شوتوکان به میزبانی کشور ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان آمل گفت: ورزشکاران رشته‌های ورزشی رزمی و انفرادی این شهرستان همانند دیگر رشته‌های ورزشی گروهی و توپی در مسابقات برون‌مرزی، جهانی و آسیایی درخشش خوبی دارند.
وی با اعلام پیشرفت چشمگیر مدال‌آوری رشته‌های ورزشی رزمی در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: ورزشکاران زیادی امروزه در آمل مشغول به تمرین در رشته‌های رزمی زیر نظر اساتید مجرب و کارآمد هستند، همچنین استقبال خانواده‌ها در تشویق ورزشکاران به این رشته‌ها قابل تحسین است.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای آملی در مسابقات کاپ جهانی شوتوکان، گفت: این مسابقات به تازگی به میزبانی کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد و روز گذشته هم به کار خود پایان داد.
این مسئول با اعلام اینکه ورزشکاران آملی به عنوان یکی از نمایندگان ایران اسلامی در این دوره از رقابت‌های جهانی سال 2015 میلادی حضور داشتند، تصریح کرد: ورزشکاران آملی در تمام رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان به این مسابقات اعزام شدند.
نائیج با اشاره به حضور 800 ورزشکار از 28 کشور دنیا در این رویداد مهم جهانی، ادامه داد: علی‌رضا رضازاده و اعظم مربیان مربیان و سرپرستان تیم اعزامی از ایران بودند و 11 ورزشکار دختر و پسر باشگاه ورزشی اسدی‌فر این شهرستان به ترکیه رفتند.
وی با اشاره به کسب مقام نخست کاتای تیمی دهتران در این مسابقات، بیان کرد: در این تیم آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاک‌پور حضور داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خاطرنشان کرد: در کاتای انفرادی 14 و 15 سال محدثه نائیجی به رتبه نخست دست یافت و آرزو لونجی دوم شد، ستاره خاک‌پور و فاضله رضایی هم به‌ترتیب مدال‌های برنز و نقره کاتای انفرادی مسابقات را به گردن آویختند.
این مسئول با اشاره به اینکه در کاتای انفرادی 10 و 11 سال نیز ملیسا دهقان به مدال نقره دست یافت، ادامه داد: علی‌رضا رضازاده نیز در بخش کاتای انفرادی به مدال نقره رسید.
نائیج با اشاره به اینکه در بخش حومیته انفرادی نیز ملیسا دهقان و راضیه حسین‌پور به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند، خاطرنشان کرد: در بخش کومیته انفرادی آقایان هم علیرضا سپهری و امیرحسین مهدوی به مدال برنز دست پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی کاراته‌کاهای آملی اعزامی به مسابقات جهانی شوتوکان ترکیه امشب به ایران بازمی‌گردند، گفت: با هماهنگی لازم آیین استقبال از این ورزشکاران مدال‌آور در شهرستان آمل برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار