بعد از ظهر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی ولوو با چند دستگاه خودرو سواری، در زیرگذر میدان امام (ره) قائم‌شهر، ترافیک سنگینی در این محور ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از شمال نیوز، وقوع این تصادف ساعت ۱۳:۵۱ دقیقه روز سه شنبه پنجم آبان ماه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شهید جهانیان به محل حادثه زیر گذر میدان امام روانه شدند.

مامورین پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده نمودند که پنج دستگاه خودرو بهم برخورد کرده که در این میان یک دستگاه کامیون به شدت با عقب یک دستگاه پراید برخورد نموده و باعث محبوس شدن راننده و سرنشینان آن شد . آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع سر باطری سایر خودروها به ایمن سازی محل پرداخته و نیز بوسیله تجهیزات مخصوص نجات (ست هیدرولیک ) راننده و سرنشینان محبوس شده درون خودروی پراید را با احتیاط کامل خارج کردند .

بر اساس این گزارش، این حادثه ۴ مصدوم در بر داشت که در دقایق اولیه سه مصدوم خارج و راننده که در داخل خودرو و در زیر چرخ کامیون محبوس شده بود با تلاش یک ساعته آتش نشانان از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال به مرکز درمانی گردید .

شایان ذکر است مامورین جهت جلوگیری از حریق احتمالی توسط نشت بنزین سیستم سوخت رسانی خودروی مذکور ، توسط یک بند نوار افدام به کف رسانی نموده و پس از اطمینان از عدم وجود خطر به ایستگاه خود بازگشتند .

علت حادثه توسط مامورین راهنمایی و رانندگی در حال بررسی می باشد .

meydan emam  (1)

meydan emam  (2)

meydan emam  (3)

meydan emam  (4)

meydan emam  (6)


 meydan emam  (7)

 meydan emam  (8)

meydan emam  (9)

meydan emam  (10)

meydan emam  (11)

meydan emam  (13)

meydan emam  (14)

meydan emam  (15)

meydan emam  (16)

meydan emam  (17)

meydan emam  (18)

meydan emam  (19)

meydan emam  (20)

/روابط عمومی سازمان آتش نشانی قائمشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار