گزارش
شرکت آسیاتک تنها شرکت خصوصی است که در شهرستان چرام خدمات اینترنتی ارایه می دهد و با استقبال گسترده مردم نیز همراه شده است، اما شرکت مخابرات با محدود کردن پورت های اینترنت آن سعی می کند همچنان بر انحصار خود بر خدمات اینترنتی در این شهر ادامه دهد که این امر نارضایتی کاربران را به همراه داشته است
کد خبر: ۱۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 27 October 2015
به گفته بسیاری از کاربران اینترنت در شهرستان چرام، انحصاری شدن خدمات اینترنتی توسط شرکت مخابرات و نبود یا خروج شرکت های خصوصی فعال در زمینه ارائه خدمات اینترنت از گردونه رقابت، سبب افزایش قیمت، تعرفه ها و همچنین کاهش حجم خدمات شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، طی سالیان اخیر اینترنت و زندگی الکترونیکی همه عرصه های زندگی بشری را یکی پس از دیگری به احاطه خود در آورده و امروزه با وجود تمام ویژگی های مثبت و منفی خود، جزء لاینفک زندگی بشر به حساب می آید.

در حالی که امروزه بسیاری از خدمات و سرویس‌های بخش دولتی و خصوصی به صورت اینترنتی ارائه می‌شوند و در آینده‌ای نه چندان دور اغلب این خدمات تنها به روش الکترونیک در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، مردم شهرستان چرام از داشتن چنین خدماتی محروم هستند.
بر اساس این گزارش یکی از اصلی ترین گلایه های مردم شهرستان چرام از انحصاری شدن بازار توزیع اینترنت توسط شرکت مخابرات است که باعث بسته شدن دست شهروندان چرامی در انتخاب شرکت خدمات دهنده اینترنت پرسرعت شده و مردم به اجبار باید از خدمات ضعیف مخابرات استفاده کنند.
شرکت آسیاتک تنها شرکت خصوصی است که در شهرستان چرام خدمات اینترنتی ارایه می دهد و با استقبال گسترده مردم نیز همراه شده است، اما شرکت مخابرات با محدود کردن پورت های اینترنت آن سعی می کند همچنان بر انحصار خود بر خدمات اینترنتی در این شهر ادامه دهد که این امر نارضایتی کاربران را به همراه داشته است.
به گفته بسیاری از کاربران اینترنت در شهرستان چرام انحصاری شدن خدمات اینترنتی توسط شرکت مخابرات و نبود یا خروج شرکت های خصوصی فعال در زمینه ارائه خدمات اینترنت از گردونه رقابت، سبب افزایش قیمت تعرفه ها و همچنین کاهش حجم خدمات شده است.
آنچه مسلم است انحصار ویژه شرکت مخابرات در توزیع اینترنت نه تنها سبب افزایش مشترکین مخابرات نمی شود بلکه توازن توزیع اینترنت بین اپراتورها را برهم زده و نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت.
در واقع چنین به نظر می رسد که تنها با حضور شرکت های خصوصی در بازار اینترنت پرسرعت و آزادی مشترکین و کاربران در انتخاب است که ارایه خدمات اینترنتی به خوبی صورت خواهد گرفت و مشکل فوق حل می شود.
حال باید دید که شرکت مخابرات چه جوابی در خصوص محدوديت هاي مختلف از جمله، انحصاری بودن، سرعت و غيره به مشترکين خانگي اينترنت خود خواهد داشت.
گزارش: میثم دهقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار