فتاح محمدی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به روشن بینی و دید وسیعی که به سیاست گذاری جهان دارد بر اساس اولویت ها و جلوگیری از انحرافات همیشه چراغ راه مسئولان بوده است
کد خبر: ۱۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 26 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ابلاغ نامه سیاست های 9گانه برجام از سوی مقام معظم رهبری به رئیس جمهور اشاره کرد و،گفت:برجام هم می تواند برای ما یک جهش و هم می تواند در برهه کنونی نفوذ دشمن به بدنه برخی از مسائل مهم کشور باشد که باید مواظب آن بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، فتاح محمدی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به روشن بینی و دید وسیعی که به سیاست گذاری جهان دارد بر اساس اولویت ها و جلوگیری از انحرافات همیشه چراغ راه مسئولان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: این نامه در یک مقطع مهم تاریخی توسط معظم‌له نوشته شد که از آن به عنوان یکی از سندهای تاریخی یاد خواهد شد.
وی به اولویت های اجرا شده این ابلاغ نامه رهبری از سوی دولت اشاره کرد و افزود:برجام هم می تواند برای ما یک جهش و هم می تواند در برهه نفوذ دشمن به بدنه برخی از مسائل مهم کشور باشد که باید مواظب آن بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ابراز کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند،مواردی در برجام گفته شده که باید دوسویه باشد و اگر اینگونه نباشد ایران اسلامی باید قوی تر و محکم تر از گذشته به کار خود در رابطه با انرژی هسته ای ادامه دهد.
محمدی تصریح کرد:این رهنمودها و سیاست ها باید ملاک عمل مسئولان ایران اسلامی چه در سیاست داخلی وچه در سیاست خارجی باشد.
وی به اجرای برجام در دوران پسا تحریم اشاره داشت و گفت: موضوع برجام با یک کار کارشناسی هم در دولت و هم در مجلس شورای اسلامی مورد تبادل نظر و رأی اعتماد قرار گرفت و در این زمینه باید تدابیر و سیاست گذاریهای رهبر انقلاب را به عنوان چراغ راه اجرای این سیاست قرار داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه هم دولت و هم مجلس و از همه مهمتر کمیسیون ویژه برجام در مورد این موضوع و نقطه نظرهای آن وقت های زیادی گذاشتند که باید قدردان همه آنها بود،تصریح کرد: اجرای برجام باید در چارچوب اهداف متعالی ایران اسلامی باشد.
فتاح محمدی با تأکید بر اینکه خطوط قرمز نظام و موارد مهم برجام را رهبری به صراحت به مسئولان کشور و دستگاه دیپلماسی گوشزد کرده اند، گفت:آن چیزی که در مورد برجام مهم است، تعهداتی بوده که طرف مقابل باید در راستای برجام انجام دهد و همانگونه که رهبری فرمودند مسئولان طرف مقابل باید کتباً و شفاهاً به این تعهدات عمل کنند.
وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند اگر تعهدات طرف مقابل با حسن نیت و حفظ منافع ملت ایران همخوانی نداشته نباشد، دولت ایران اسلامی باید از تمام ابزار ها برای اعاده حیثت و رسیدن به حق خود عمل کند و هرگونه نقض این توافقنامه از سوی طرف مقابل به منزله نقض برجام است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه برجام باید در راستای تبیین خطوط قرمز نظام صورت گیرد،بیان کرد:دولت مردان وتیم دیپلماسی باید توجه کنند که طرف مقابل به دنبال حربه در این موضوع و نباید بگذارند تا آنان با اعمال نفوذهای گوناگون بر خلاف دستاوردهای ما عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار