تابناک: فرماندار فلاورجان با بیان اینکه شهرستان فلاورجان دارای پایین‌ترین سرانه ورزشی در استان اصفهان است، گفت: هرچند این شهرستان از فضاهای ورزشی کافی برخوردار نیست، اما از لحاظ عملکرد ورزشی در رتبه سوم یا چهارم استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 08 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در بازدید سید مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان از چند پروژه ورزشی شهرستان با اشاره به آمار بالای جمعیت روستایی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: با وجود خشکسالی‌های اخیر در بخش کشاورزی، جمعیت روستایی شهرستان همچنان حفظ شده است.

وی به پویا بودن روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: علیرغم ظرفیت‌های خوب جوانان روستایی شهرستان در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی، در روستاها با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.

فرماندار فلاورجان در ادامه به فعال بودن بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف در شهرستان اشاره کرد و گفت: با حمایت و اختصاص تسهیلات به بخش خصوصی می‌توان زمینه حضور و فعالیت آنها را در عرصه‌های ورزشی شهرستان فراهم کرد.

هدایت، خواستار همکاری و توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان در عرصه‌های مختلف ورزشی شهرستان به ویژه ورزش روستایی شد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان فلاورجان تنها پانزده صدم متر است، اظهار کرد: کمبود فضای ورزشی صدمات بسیاری را به این شهرستان وارد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان افزود: تنها استخر شهرستان هنوز به بهره برداری نرسیده و بسیاری از جوانان و حتی سالمندان ناگزیر به استفاده از اماکن ورزشی و استخرهای شهرستان‌های همجوار هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار