امام جمعه موقت سنندج گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران تجاوز کند چرا که اقتدار ایران برای تمامی جهان ثابت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 19 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج، با بیان اینکه جنگ در تاریخ و اسلام مورد تاکید نیست اما دفاع از میهن و شرف و سرزمین و ناموس مقدس است و موکدا بر آن تاکید شده است، اظهار کرد: جواب تنبیهی سپاه به رژیم صهیونیستی بر ایران و جهان تاثیرگذار بود و ابهت پوشالی اسراییل را شکست، چون در ۵۰ سال اخیر هیچ کشوری نتوانسته به اسراییل تیری شلیک کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ارتش افزود: ارتش محور نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران است؛ لشکر ۲۸ پیاده کردستان سابقه درخشانی دارد و در نظام اسلامی جایگاه والایی دارند و برای ما همواره عزیز هستند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: دشمن به وسیله امپراطوری‌های رسانه‌ای هم تاکنون نتوانسته‌ شکست اسرائیل در برابر ایران را توجیه کند.

وی با بیان اینکه حب وطن و دوستی سرزمین از پیامبر به ما به ارث رسیده است، اضافه کرد: برای مردم کردستان هم خاک و هم دین مقدس است و از خاک و سرزمین خود در برابر هر دشمنی دفاع می‌کنند.

ماموستا حسینی، اعلام کرد: ایران حدود ۸۰۰ سال است که سابقه دفاع از کشور دارد و اگر امروز هر دشمنی به خاک ما تجاوز کند از خود دفاع خواهیم کرد و به هیچ احدی اجازه تجاوز نخواهیم داد.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران تجاوز کند، چرا که اقتدار ایران برای تمامی جهان ثابت شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار