با هدف ترویج فرهنگ نماز؛
به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز آئین رونمایی از تابلوی این میدان با عنوان نماز با حضور فرماندار، دادستان و تعدادی از مسئولان شهرستان، مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 17 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، در این آئین مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا ضمن تشکر از اقدام شایسته شورای اقامه نماز نیروگاه خاطرنشان کرد: در تعالیم انسان ساز اسلام اقامه نماز، فرهنگی است که همه موظف هستند در راستای ترویج آن تلاش کنند و این تلاش ها نباید صرفا محدود به نامگذاری اماکن باشد.

 

میدان ورودی شهرک شهیدعباسپور نیروگاه نکا به نام میدان نماز نامگذاری شد  

در ابتدای این مراسم نوراله ادبی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا در تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، توسعه، ترویج و اشاعه امر مقدس نماز را هدف نامگذاری این میدان بیان نمود و اظهار داشت: به تصریح قرآن کریم اقامه نماز از وظایف مسلم و اولیه حاکمان جامعه اسلامی است و عاملی مؤثر در جهت سالم سازی جامعه، علاج مشکلات و کاهش ناهنجاری‌هاست و این اقدام حرکتی در این راستا می‌باشد.

نوراله ادبی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به کار فرهنگی در حوزه نماز تصریح کرد: با توجه به کارکردهای متعدد نماز در زندگی افراد جامعه، لازم است که از همه ابزارهای ممکن برای گسترش و تعمیق فرهنگ نورانی نماز بویژه در بین جوانان و نوجوانان استفاده گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار