تابناک هرمزگان- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس ضمن اشاره به تلاش‌ها برای تأمین مالی پروژه‌های در حال ساخت، گفت: با بازدیدهای میدانی ماهانه به‌صورت دقیق و کارشناسی پیشرفت این پروژه‌ها را زیر نظر داریم.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ 07 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از پروژه‌های در حال ساخت این منطقه عظیم اقتصادی بازدید کردند و روند پیشرفت این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

«محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در حاشیه‌ی این بازدید بیان داشت: بازدید امروز در قالب طرح بازدید ماهانه پروژه‌های در حال ساخت صورت گرفت تا وضعیت این پروژه‌های حیاتی به‌صورت میدانی و دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. وی افزود: چنین رویکردی سبب تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها و همچنین رفع گلوگاه‌های موجود خواهد شد و ما با حضور هم‌زمان مدیران مرتبط با پروژه می‌توانیم هم فکری و بررسی دقیق‌تری برای بهبود روند کار داشته باشیم. 

پیرحسینلو همچنین به موضوع تأمین مالی این پروژه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: سرجمع بودجة موردنیاز برای پیشبرد این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ و منطبق بر برنامه زمان‌بندی ۱۲ هزار میلیون ریال بوده است که تا کنون قریب به ۶۰ درصد آن محقق شده است و به دنبال تزریق بودجة بیشتر به پیمانکاران در روزهای آتی خواهیم بود .

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان تصریح کرد: فلسفه شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بر این اساس بوده است که بتواند با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، به‌ویژه صنایع انرژی‌بر، زمینه‌ رونق اقتصادی را در استان هرمزگان و کشور فراهم سازد و امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها بیش‌ازپیش به این هدف دست یابیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار