دعوت چهار ورزشکار قزوینی به اردوی تیم ملی هاکی، قضاوت ۲ داور قزوینی در لیگ‌های فوتبال باشگاهی کشور و عنوان چهارمی فوتسالیست‌های فولاد خرمدشت در لیگ برتر اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 04 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، کادر فنی تیم هاکی ریحانه کشاورز، مائده رضاخانی و آرمیتا حاج‌عبو را به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت کرد. مبینا قهرمانی هم به عنوان مربی از قزوین در مرحله جدید اردوی تیم هاکی زیر شانزده سال کشورمان حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی هاکی کشورمان از امروز به مدت یک هفته به میزبانی تفت برگزار خواهد شد.

قضاوت ۲ داور قزوینی در لیگ‌های فوتبال باشگاهی کشور

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیرضا طاهرخانی کمک داور دوم دیدار تیم‌های آریو اسلامشهر و نفت و گاز گچساران خواهد بود. این دیدار شنبه نوزدهم اسفندماه در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

پیش از این محمد دوستی هم ناظر داوری دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و خوشه طلایی ساوه بود. دیداری که در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ یک به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد.

عنوان چهارمی فوتسالیست‌های فولاد خرمدشت در لیگ برتر

با پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم فولاد خرمدشت نماینده استان در پایان رتبه چهارمی را کسب کرد. در این رقابت‌ها فوتسالیست‌های فولاد خرمدشت با کسب ۱۷ امتیاز پس از تیم‌های فولاد هرمزگان، نفت امیدیه و مس کرمان چهارم شدند.

نماینده استان در این مسابقات در مجموع پنج پیروزی و ۲ تساوی کسب کرد و هفت بار هم مقابل رقبا شکست خورد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار