مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: ۳۲۰ رسانه استان از ابتدای امسال تاکنون اخبار انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پوشش دادند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 02 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، رسول ملاحسنی افزود: نتیجه کمیته اطلاع رسانی و استفاده از رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند ما در اطلاع رسانی این بوده که امروز با حضور پرشور مردم پای صندوق رای و خلق حماسه‌ای جدید در جمهوری اسلامی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: براساس سیاست دولت سیزدهم در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع انتخابات به رسانه‌های مردمی و فعالان رسانه‌ای مجوز دادیم تا در شعب اخذ رای حضور مستمر داشته باشند تا حماسه حضور مردم را به تصویر بکشند.

ملاحسنی با بیان اینکه امشب اعلام نتایج انتخابات استان را خواهیم داشت و فردا صبح نیز یک نشست خبری از سوی ستاد انتخابات استان قزوین برگزار می‌شود، تصریح کرد: با کمک اصحاب رسانه در روز انتخابات اخبار بسیار خوبی به جامعه و حتی فضای بین المللی مخابره شده است.

این مسوول به تدوین برنامه‌های متنوع برای امید آفرینی و افزایش مشارکت مردمی اشاره کرد و یادآور شد: در ایام برگزاری انتخابات که از مردادماه سال جاری آغاز شد، پنج نشست استاندار، معاونان و روسای ستاد انتخابات با حضور خبرگزاری‌ها برگزار شد.

به گفته وی، نشست‌هایی نیز با یادداشت نویسان، تحلیل گران و فعالان مجازی استان قزوین برگزار شد که برای نخستین مرتبه در طول تاریخ اطلاع رسانی استان قزوین به انجام رسیده بود.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین در ادامه به تبلیغات محیطی در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت و اظهار کرد: این تبلیغات با کمک شهرداری‌ها انجام شد و همه پای کار آمدند تا به نحو مطلوبی شور انتخاباتی را در این دوره شاهد باشیم.

ملاحسنی به استقرار میز رسانه و میز احزاب در ستاد انتخابات استان قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات که برای نخستین مرتبه و با ایده استاندار اجرایی شد، فضای نوین و جدیدی را در شیوه اطلاع رسانی ایجاد کرد و ما امروز علاوه بر جمع صمیمی و فعال رسانه‌های استان، شاهد حضور مدیران و دبیران احزاب نیز بودیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره "مسیر آینده" که امسال برگزار خواهد شد، با هدف نشان دادن زحمات رسانه‌ها صورت می‌گیرد و تا امروز نیز ۱۲۴ اثر و در سه بخش به این جشنواره ارسال شده و امیدواریم تا ۱۵ اسفندماه جاری نیز شاهد ارسال سایر آثار به دبیرخانه این جشنواره باشیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار