مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به شناسایی یک تن دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، گفت: پیکر هفت تن از جان‌باختگان مازندرانی این فاجعه همچنان نامشخص است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با اشاره به تدفین 31 نفر از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا، اظهار کرد: سرکنسول‌گری و دفتر نمایندگی ایران در عربستان، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در حال تلاش هستند تا پیکر جان‌باختگان هر چه سریع‌تر مشخص شود.
وی با اشاره به شناسایی یک نفر دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، افزود: پیکر هفت نفر از زائران مازندرانی تاکنون پیدا نشده است.
مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد: پیکر لطیف مشهدبان که شناسایی وی انجام شده فردا ساعت 9 صبح در قائم‌شهر تشییع می‌شود.
ساداتی درباره زائران رامسر و تنکابن، نیز اظهار کرد: این موضوع در حال پیگیری است و بلافاصله پس از مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی در مورد اینکه امکان دفن پیکر زائران مازندرانی در عربستان وجود دارد، گفت: براساس گفته رئیس سازمان حج و زیارت در صورتی‌ که خانواده رضایت ندهند امکان انتقال آن به کشور وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار