فرمانده انتظامی شهرستان دنا گزارشی از کشفیات نیروهای این شهرستان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 06 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده انتظامی شهرستان دنا گزارشی از کشفیات نیروهای این شهرستان ارائه کرد.

کشف کالا‌های قاچاق در دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید نورالله تقوی نژاد" اظهار داشت: مأموران بخش انتظامی پاتاوه این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور یاسوج- اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۸۵ دستگاه اسپیکر قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا همچنین از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

سرهنگ"سیدنورالله تقوی نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دنا در در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، مأموران پاسگاه انتظامی میمند حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲ هزار لیترنفت قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ تقوی نژاد از شهروندان خواست؛ تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ذغال قاچاق در دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا همچنین از کشف ۲۸۰ کیلو گرم ذغال قاچاق در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

سرهنگ "سیدنورالله تقوی نژاد" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی میمند حین کشت زنی درمحوریاسوج به اصفهان به دو دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شده و ان را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروی مقدار ۲۸۰ کیلوگرم زغال چوب کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان کردند: رانندگان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی وخودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار