فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 21 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شاد کردن دل مردم و مومنان به‌عنوان یکی از ارزش‌ها و سفارشات مهم خداوند تلقی می‌شود.

وی افزود: در آستانه شب یلدا و همانند سال‌های گذشته، سپاه شهرستان دیر هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را تهیه و توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به خانواده‌های نیازمند در سطح این شهرستان اهدا کرد.

حسینی‌نیا با بیان اینکه ارزش کل این بسته‌ها ۳۶۰ میلیون تومان است، ادامه داد: هرساله با نزدیک شدن شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به‌کار می‌گیریم تا با تهیه ‏بسته‌های یلدایی، شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم و این اقدام نشان از تعهد سپاه به خدمت به جامعه و حمایت از نیاز‌های اجتماعی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند با توجه به بانک اطلاعاتی پایگاه‌های بسیج از وضعیت معیشتی خانوار‌ها در هر محله انجام شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار