کد خبر: ۱۱۴۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 20 December 2023

تیم فوتبال نساجی در همه فصول لیگ برتر با تغییر سرمربی مواجه شده و تاکنون ۱۰ سرمربی مختلف را در طول ۵ سال بالای سر خود دیده است. رکورد عجیب: سرمربیان نساجی به خط پایان نمی‌رسند!

خبر مازندران نوشت:  شکست نساجی در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال باعث شد تا مهدی رحمتی از سرمربیگری این تیم استعفا کند. با اینکه هنوز باشگاه نساجی واکنشی به این استعفا نداشته اما به نظر می رسد پایان کار رحمتی در باشگاه شمالی رسیده و به زودی فرد جدیدی هدایت نماینده قائمشهر را برعهده می‌گیرد.

استعفای رحمتی از سرمربیگری نساجی اما یک رکورد عجیب را برای این باشگاه در لیگ برتر حفظ کرد؛ اینکه نساجی در همه فصول لیگ برتر با تغییر سرمربی مواجه شده است.

نساجی که با سرمربیگری جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرد، در اولین سال حضور در مسابقات با این سرمربی وارد مسابقات شد اما نیم فصل شاهد جدایی نکونام و حضور مجید جلالی بودیم. فصل بعد رضا مهاجری فصل را با نساجی شروع کرد و در ادامه جای خود را به محمود فکری داد.

وحید فاضلی سرمربی ای بود که در فصل 1399-1400 نساجی را بست و وارد مسابقات شد اما او در نیمه راه کنار رفت و دوباره هدایت نساجی به مجید جلالی رسید، اما جلالی هم دوام نیاورد تا در ادامه ساکت الهامی روی نیمکت این تیم بنشیند.

الهامی ضمن حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر با وجود شرایط سخت موجود فصل بعد خودش نساجی را بست و در جام حذفی هم به عنوان قهرمانی رساند اما در هفته های پایانی جدا شد و اسماعیل اسماعیلی نقش سرمربی را برعهده گرفت.

فصل گذشته حمید مطهری شروع کننده با نساجی بود و در ادامه جای خود را به کارلوس هرناندز داد و از ابتدای فصل جاری هم مهدی رحمتی روی نیمکت نماینده قائمشهر نشست که او نیز در نیمه راه استعفا داد و رفت!

حالا باید دید یازدهمین سرمربی نساجی در پنجمین فصل حضور در لیگ برتر چه کسی را به عنوان سرمربی شماره ۱۱ خود در این مسابقات برمی‌گزیند و روی نیمکت می‌نشاند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار