کد خبر: ۱۱۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 19 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، با اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران ، سید مهدی رحمتی که پیش از آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال سرمربیگری نساجی را به عهده گرفته بود، پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری نساجی گرفت.
خبر استعفای رحمتی به طور رسمی از سوی روابط عمومی باشگاه تایید و اعلام شده است.
رحمتی بعد از شکست نساجی مقابل استقلال در رختکن ورزشگاه آزادی ضمن تشکر از حمایت‌های مهندس رضا حدادیان مالک باشگاه، از سرمربیگری تیمش استعفا کرد.
وی از هواداران نساجی نیز عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که با کناره‌گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند.
رحمتی ۲۱ آبان نیز پس از شکست نساجی مقابل ذوب‌آهن در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر استعفا کرده بود که با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد و در کادر فنی باقی ماند.
نساجی از زمان روی کار آمدن رحمتی در این تیم تاکنون ۱۸ مسابقه رسمی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد که حاصل این بازی‌ها ثبت ۱۱ شکست، چهار برد و سه تساوی بود.
نساجی عصر امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل ایتقلال تهران قرار گرفت که با نتیجه چهار - صفر شکست خورد. این تیم تا کنون از ۱۲ مسابقه‌اش در لیگ برتر ۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار