سرمربی شمس آذر قزوین گفت: توقعات از تیم ما بالا رفته و این موضوع باعث شده تا از نتیجه تساوی مقابل صنعت نفت آبادان ناراحت باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 19 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که عصر امروز در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: یک بازی فوق العاده تاکتیکی را داشتیم و تیم حریف عملکرد منسجمی را از خود نشان داد.

وی افزود: نتیجه این دیدار عادلانه بود، اما بازیکنان ما باید با کیفیت بیشتری در زمین حاضر می‌شدند و برنامه‌های کادرفنی را محقق می‌کردند.

سرمربی شمس آذر قزوین علت رقم خوردن نتیجه مساوی امروز را ریکاوری نامناسب شب بازی گذشته این تیم و خوشحالی بیش از حد از برد نساجی دانست و گفت: توقعات را از خود بالا برده‌ایم و این باعث شده تا از نتیجه امروز ناراحت باشیم.

دقیقی عنوان کرد: صنعت نفت در بازی مقابل ما با تغییر سیستم وارد میدان شد و نقاط قوت شمس آذر را کاملاً شناسایی کرده بودند.

وی بیان کرد: برای بازی آینده با پرسپولیس به دنبال زیرساخت مناسب جهت ریکاوری هستیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی شمس آذر در خصوص عملکرد داوری بازی امروز نیز اذعان کرد: از داوری راضی هستیم. بازی پرفشاری بود و از داور می‌خواستیم تا سود‌های زیادی نزند و بازی را از مدار خارج نکند. تیم نفت به دنبال بازی ناجوانمردانه نبود و اتفاقاً پرتلاش ظاهر شدند.

دقیقی در پایان اظهار کرد: از امروز برنامه‌های خود را برای بازی با پرسپولیس شروع می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد روند ۸۲ روز بدون باخت تیم را ادامه دهیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار