در فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲، دانشگاه یاسوج بالاتر از بسیاری دانشگاه‌های مطرح ملی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 23 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲، دانشگاه یاسوج بالاتر از بسیاری دانشگاه‌های مطرح ملی قرار گرفت.
در این رتبه بندی دانشگاه یاسوج از میان ۴۹ دانشگاه و پژوهشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر معرفی شده، با کسب اعتبار علمی ۱۴۴۲ در رتبه ۱۷ قرار گرفت که در دانشگاه‌های وزارت عتف بعد از دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان جایگاه ۱۳ را کسب نمود.
در رتبه بندی دیگری از همین مرجعدکتر مهراورنگ قائدی عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج با کسب رتبه ۲۰ ام از میان ۱۱۰ دانشمند سرآمد علمی ۱۴۰۲ معرفی شد.
دانشگاه یاسوج در سال‌های اخیر اقدامات زیادی در جهت بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی داشته ، از جمله در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطات ملی و بین المللی، جذب نیرو‌های علمی جوان، گسترش تحصیلات تکمیلی، جذب دانشجویان غیرایرانی و افزایش مبالغ گرنت پژوهشی که به نظرمیرسد اینک نتیجه آن اقدامات در این رتبه بندی‌ها مشخص گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار