در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
کد خبر: ۱۱۳۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 20 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی که در دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد، تمرینات خود را دنبال می‌کند تا آماده مسابقه بعدی در لیگ قهرمانان آسیا برابر نوبهار نامانگان ازبکستان شود.

 

نساجی مازندران که لیگ قهرمانان آسیا را با برتری مقابل مومبای سیتی هند آغاز کرد و پس از ان در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر صفر برابر الهلال عربستان شکست خورد، باید سه روز دیگر (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی نوبهار نامانگان به مصاف این تیم ازبکستانی برود و کار سختی در جدال با این تیم چهار امتیازی خواهد داشت.

تیم فوتبال نساجی پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک تمرینات خود را در ورزشگاه کارگران دنبال کرده و قرار است صبح فردا تهران را به مقصد ازبکستان ترک کند تا آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر نوبهار نامانگان را در این کشور انجام بدهد.

 

نساجی ایران در حال حاضر با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و پشت سر تیم‌های 4 امتیازی الهلال عربستان و نوبهار نامانگان است که در صورت شکست برابر حریف ازبک در دیدار پیش رو، کار سختی برای صعود از دور گروهی خواهد داشت ولی برتری در این بازی آنها را امیدوار به دور برگشت و صعود می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار