وزیر کشور گفت: ۴۰ هزار واجد شرایط ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور وجود دارد که امروز نخستین روز ثبت نام آنها است و امیدواریم بتوانیم انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 19 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در ایام اخیر اظهار کرد: امروز اوج مظلومیت و ایثار را از ملت فلسطین و اوج خباثت را از رژیم صهیونیستی شاهد هستیم.

وی با اشاره به بازدیدهایی که از استان گلستان در سفر یک روزه انجام داد، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات انجام شده در استان بخصوص در مسئله خلیج گرگان بسیار خوب بوده است.

وزیر کشور گفت: نگرانی‌های کوتاه مدت در مسئله خلیج گرگان وجود داشت برطرف شده و باید به فکر اقدامات بلند مدت باشیم.

وحیدی بیان کرد: حل مشکل پتروشیمی خبر خوشی بود که با تلاش دولت و دیگر قوا انجام شده است.

وحیدی بیان کرد: اقدامات انجام شده در استان گلستان در زمینه شیلات و آبزی‌پروری بسیار خوب بوده و ظرفیت بزرگی در این بخش در استان گلستان وجود دارد.
وی در بخش دیگری تاکید کرد: خوشبختانه با وجود تلاش‌های گسترده دولت که سعی دارند امنیت استان را بر هم بزنند، با اقدامات دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی امنیت استان بسیار خوب و مطلوب است.

وزیر کشور گفت: وجود این وحدت و اتحاد در استان گلستان ارزشمند است و وجود شرایط امن مرزی در استان گلستان نعمت ارزشمندی است.

وحیدی گفت: خدا را شاکرم که این احساس تلاش و بالندگی و حرکت رو به جلو در استان لمس می‌شود.

وی افزود: همچنان مردم انتظار تلاش بیشتر و اقدامات سرمایه‌گذاری بیشتر دارند و دولت تلاش می‌کند خدمات مطلوبی را برای مردم داشته باشد.

وزیر کشور در خصوص توجه به موضوع آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: این موضوع دغدغه دولت است و تلاش خواهیم کرد اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وحیدی با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ هزار نفر در کشور شرایط ثبت نام برای رقابت انتخاباتی دارند و امیدواریم انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار