رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ برتر آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سطح قابل قبول و با بهترین امکانات در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 17 October 2015
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ برتر آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سطح قابل قبول و با بهترین امکانات در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تقریبا تمامی افراد صاحب نام کشتی کشور حضور داشتند و همین حضور باعث شده بود سطح کیفی رقابت ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی تیم ها و افراد شرکت کننده در مسابقات نیز از نحوه میزبانی اسلام آبادغرب رضایت کامل داشتند و با مسابقاتی که چندی پیش در مازندران برگزار شد آن را قابل مقایسه نمی دانستند.

محبی همچنین با اشاره به اینکه میزبانی مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی هیچ هزینه ای به استان تحمیل نکرده است، گفت: حضور این همه تیم و ورزشکار از لحاظ اقتصادی به استان کمک نیز کرد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: بسیاری از کشتی گیران در فرصتی که داشتند از مراکز دیدنی استان بازدید و خریدهای زیادی نیز انجام دادند که این به نفع اقتصاد استان بود.

وی همچنین با اشاره به تمایل همیشگی فدراسیون کشتی برای اعطای میزبانی مسابقات مختلف کشتی به استان کرمانشاه، یادآور شد: رضایی دبیر فدراسیون هرزمان که بحث میزبانی کرمانشاه پیش می آید به گفته خودش با چشم بسته و بدون بازدید از امکانات آن را می پذیرد در حالی که برای سایر استان ها تا شخصا بازدید نکند و امکانات را مورد ارزیابی قرار ندهد میزبانی را به آنها داده نمی شود.

محبی خاطرنشان کرد: در صورت همراهی مسئولین استان نظیر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه قصد داریم تا پایان سال جاری میزبانی یک تورنمنت بین المللی دیگر را نیز در کرمانشاه برعهده بگیریم که امیدوارم این امر محقق شود.

وی در پایان و با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور که حدود دو هفته دیگر در تهران برگزار می شود گفت: به استان کرمانشاه 14 سهمیه اختصاص داده شده و قطعا با تمامی نفرات خود در این رقابت ها حضور می یابیم.

در مسابقات کشتی آزاد تیم های بیمه رازی، ستارگان ساری و گروه ساختمانی کفایتی مشهد و در مسابقات کشتی فرنگی نیز بیمه رازی، سینا صنعت ایذه و پدیده دوکوهه اندیمشک عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار