رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران گفت: اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان و بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران از امروز در مازندران آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری تسنیم نقل شده از خبر ارسالی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی مازندران، علی‌رضا قلی زاده اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ورزش‌های رزمی مازندران در سطح کشور و با عنایت به آمادگی هیئت رزمی و موافقت فدراسیون ورزش‌های رزمی از امروز به مدت ده روز اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ در دو رده بزرگسالان و جوانان در مازندران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نفرات حاضر در این اردو آبان ماه به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام خواهند شد, افزود: وضعیت ورزشکاران مازندرانی حاضر در این اردوها مناسب بوده  و از هشت ورزشکار اعزامی در رده جوانان به مسابقات جهانی 4 نفر مازندرانی هستند.
قلی زاده گفت: در بزرگسالان و در سنگین وزن یک ورزشکار از مازندران در رقابت‌های جهانی حضور دارد ضمن اینکه برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های رزمی استان در رده جوانان و بزرگسالان از مازندران مربی در تیم ملی داریم.
وی با اشاره به وضعیت آمادگی خوب ورزشکاران حاضر در این اردوها, گفت: در رده بزرگسالان افراد عنوان داری عضو تیم بوده که بیشتر آنها سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را در کارنامه خود دارند. همچنین در جوانان نیز نفراتی داریم که امیدواریم عنوان قهرمانی جهان تیم ایران در سال گذشته را تکرار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار