بیش از ۷۰ درصد از نقاط حادثه‌خیز برون شهری استان، تا سال ۱۴۰۱ اصلاح و رفع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 10 October 2023

استاندار اصفهان در جلسه شورای راهبری بررسی وضعیت تصادفات استان گفت: بیش از ۷۰ درصد از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده استان در حوزه برون شهری از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۱ رفع و اصلاح گردیده، اما ضروری است برای رفع سایر نقاط باقی مانده حادثه خیز اهتمام ویژه‌ای شود.

سیدرضا مرتضوی افزود: بیش از ۷۰ درصد از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده استان در حوزه برون شهری رفع و اصلاح شده، اما ضروری است برای رفع سایر نقاط باقی مانده حادثه خیز اهتمام ویژه‌ای شود.
وی گفت: در حوزه برون شهری نیز سال ۱۳۹۹ در استان ۱۱۸ نقطه شناسایی و این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ نقطه کاهش یافته است.

استاندار با اشاره به توافق با سازمان راهداری کشور افزود: مقرر شد چند دستگاه جرثقیل به استان تخصیص یابد تا در مسیر‌های مورد نیاز که متأثر از بارش برف قرار می‌گیرند مستقر شوند از این رو مدیرکل راهداری استان پیش از سرد شدن هوا و آغاز فصل بارندگی دریافت این چند دستگاه جرثقیل را در دستور کار قرار دهد.
استاندار اصفهان اظهار کرد: دسترسی‌های راه‌ها براساس استاندارد‌های لازم انجام شود، زیرا برخی راه‌های دسترسی به دلیل استانداردنبودن، خود موجب تصادفات می‌شوند.

دکتر مرتضوی با اشاره به پیش رو بودن فصل زمستان، گفت: گلوگاه‌هایی که در سال‌های گذشته در شرایط بارش برف و باران برای مردم مشکلاتی را به وجود می‌آورد پیش از آغاز فصل زمستان رفع شود.

در این نشست با تایید استاندار اصفهان و اعضای جلسه با درخواست پلیس راه مبنی بر بررسی طرح برخورد با تخلفات سرعت‌های بالا در رانندگی، مقرر شد از سرعت ۱۲۰ تا ۱۵۰ کیلومتر در ساعت، ۳ روز توقیف خودرو، از سرعت ۱۵۰ تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت، یک هفته توقیف خودرو و از سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به بالا، یک ماه توقیف خودرو اعمال شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :