سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی نداشت و این هم طبیعی است چون فصل مسابقه نیست و خیلی از کشتی گیران در کوران مسابقه نبوده اند که آمادگی لازم داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 17 October 2015
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی نداشت و این هم طبیعی است چون فصل مسابقه نیست و خیلی از کشتی گیران در کوران مسابقه نبوده اند که آمادگی لازم داشته باشند.

محمد بنا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد غرب افزود: کشتی گیران برای شرکت در مسابقات باشگاه های جهان که فاصله بیشتری دارد آماده تر می شوند و کیفیت مسابقات هم بالاتر می رود ولی الان به طور طبیعی کیفیت مسابقات زیاد بالا نبود.

وی در خصوص حضور کمرنگ ملی پوشان و کشتی گیران خارجی در لیگ برتر کشور نیز گفت: به دلیل قانونی که فدراسیون کشتی وضع کرده و حتی با وجود اینکه من به ملی پوشان فرنگی اجازه دادم در مسابقه شرکت کنند اما تنها حبیب اخلاقی، سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در کشتی آزاد هم هفت نفر حق شرکت نداشتند، البته با توجه به اینکه جام باشگاه های جهان در پیش است خیلی از ملی پوشان می توانند در آن رقابت ها شرکت کنند.

وی در عین حال گفت: حمید سوریان، قاسم رضایی و نوروزی در رقابت های باشگاه های جهان نیز به دلیل تشخیص بنده شرکت نخواهند کرد.

بنا در خصوص میزبانی مسابقات نیز گفت: میزبانی همه جا خوب بوده و هر شهری که میزبان بوده سعی کرده به شکل خوبی میزبانی کند و اسلام آباد غرب هم واقعا به خوبی میزبانی کرد و بنده از مردم و مسئولان این شهرستان قدردانی می کنم.

تیم کشتی آزاد بیمه رازی عصر روز جمعه در دیدار فینال رقابتهای لیگ کشتی باشگاه های کشور موفق شد با نتیجه 6 بر 2 ستارگان ساری را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در رشته کشتی فرنگی نیز تیم بیمه رازی 5 بر 3 سینا صنعت ایذه خوزستان را مغلوب کرد و بر سکوی نخست قرار گرفت.

همچنین در رده بندی کشتی فرنگی نیز پدیده دوکوهه اندیمشک 5 بر 3 پاس قوامین را شکست داد و در سکوی سوم قرار گرفت.

در کشتی آزاد هم گروه ساختمانی کفایتی مشهد و شهرداری همدان 4 بر 4 مساوی شدند که در نهایت کفایتی با امتیاز مثبت 16 بر 15 پیروز و در رتبه سوم قرار گرفت.

تیم های حاضر در کشتی آزاد در گروه های الف و ب قرار گرفتند که در گروه اول بیمه رازی، شهرداری همدان و گاز مازندران و در گروه دوم نیز ستارگان ساری، دانشگاه پیام نور و گروه ساختمانی کفایتی مشهد حضور داشتند.

در کشتی فرنگی نیز هفت تیم شرکت داشتند که در گروه اول تیم های بیمه رازی، هیات کشتی قم و پاس قوامین و در گروه دوم نیز پدیده دوکوهه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، شهرداری همدان و دانشگاه پیام نور با هم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار