به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهدای ۸ سال دفاع مقدس اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 30 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از تسنیم، عبدالرحمن مرادزاده شامگاه جمعه در آیین تجلیل از شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه انتقال حماسه و جانفشانی رزمندگان به نسل جوان یکی از رسالت‌های مهم این مجموعه است، اظهار داشت: شهدای گرانقدر با جانفشانی امنیت و اقتدار این کشور را تثبیت کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه کارکنان حفاظت محیط زیست در عرصه 8 سال دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند گفت: خدمات ویژه به جامعه ایثارگری مورد توجه ویژه قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و یک امر ضروری محسوب می‌شود.

مرادزاده با بیان اینکه جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا نقش بی‌بدیل در تحقق و تداوم انقلاب دارند تأکید کرد: باید از رسیدگی به ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا غفلت نشود.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر 20 پیشکسوت دفاع مقدس و حفاظت محیط زیست استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار