امام جمعه سمنان گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور 3» به همت متخصصان و جوانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 29 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور 3» اشاره کرد و آن را افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

وی تصریح کرد: پرتاب موفقیت‌آمیز این ماهواره مهم به همت متخصصان و جوانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و این مایه مباهات همه مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: جای افتخار است که ماهواره نور 3 با فناوری داخلی و به دست متخصصان توانمند کشورمان در مدار زمین قرار گرفت و این نشان‌دهنده اوج اقتدار و توانایی فرزندان این کشور در راه فناوری‌های نوین است.

مجاهدت‌های بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج)

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به موفقیت‌های دیگر سربازان گمنام امام زمان (عج) در روزهای اخیر که سبب شد تا دشمنان به اهداف شوم خود در داخل کشورمان نرسند، اظهار کرد:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران امروز موجب شکست پروژه‌های دشمن شده است و نمونه اخیر آن را در تلاشی که سربازان گمنام امام زمان (عج) داشتند، شاهد بودیم.

مطیعی به کشف و خنثی‌سازی مواد انفجاری پیش‌بینی‌شده برای انجام ۳۰ انفجار تروریستی در داخل کشورمان توسط نیروهای پرتوان وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: دستگیری ۲۸ نفر از تروریست‌ها و عوامل داخلی آنها به همت نیروهای پرتلاش وزارت اطلاعات را به ملت ایران و همه دوستداران نظام اسلامی تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: در این عملیات پیچیده و بزرگ، ۴۰۰ عدد بمب ساخته‌شده توسط تروریست‌ها کشف شد و همچنین بیش از ۲۰۰ نفر از تروریست‌ها به دام تور اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشورمان افتادند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: همچنین در همین مدت کوتاه، تلاش‌های بسیار زیادی انجام شد تا امنیت به‌خوبی در داخل کشور برقرار شود و تروریست‌های دیگر نیز در اروپا در تور نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران گرفتار شوند.

مطیعی بازگرداندن شماری از این تروریست‌ها به داخل ایران را از افتخارات مهم نظام جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده توانمندی امنیتی و اطلاعاتی نظام اسلامی دانست.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار