رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد؛
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از انجام ۲۰ هزار و ۵۷ مورد بازرسی صورت گرفته از مراکز و بنگاه های صنفی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 27 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛رضا محمدرحیمی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این استان، اظهار کرد: این میزان بازرسی انجام شده از مراکز و بنگاه های اقتصادی استان در مدت یاد شده(نیمه نخست سال جاری) با ۳۵۰ گشت مشترک و تشکیل هزار و ۹۵ پرونده در شهرستان های استان انجام شده است.

وی افزود: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۲ هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و یادآور شد: این طرح از ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در استان آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد.

محمدرحیمی بیان کرد: در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نحوه عرضه اقلام پر مصرف و مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح بازار بازرسی و نظارت بعمل می‌آید.

وی بیان کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۶۵۰ گشت مشترک بازرسی و ۳۱ پرونده با ارزش ریالی ۵۱۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در حوزه قاچاق نیز در نیمه نخست سال جاری ۲ هزار و ۵۶۷ بازرسی انجام شده که در این راستا ۵۳ پرونده با ارزش ریالی ۲۷ میلیارد ریال تشکیل شده است.

محمدرحیمی با اشاره به طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ایام اربعین، گفت: بیشتر این بازرسی ها در بخش حمل و نقل بوده که در این خصوص ۴۲۸ بازرسی با تعداد ۴۷ گشت مشترک انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا (در بخش حمل و نقل ایام اربعین) ۳۸ پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است./م

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار