" محمود حقیقت سرشت " بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 19 September 2023

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان در مراسمی با حضور استاندار اصفهان، معرفی و از تلاش‌های معاون سابق این حوزه تقدیر و قدردانی شد.

در این مراسم با حکم سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، محمود حقیقت سرشت بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان معرفی شد.
در بخشی از این حکم آمده است: «ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و نظارت عالیه بر پروژه‌های کلان اقتصادی، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادها در جهت شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه شاخص‌های اقتصادی استان در حوزه‌های تولید، اشتغال، بهره‌وری و صادرات، ساماندهی، نظارت و تنظیم بازار، فعال سازی واحدهای اقتصادی راکد، توسعه تعاملات با بازرگانان و صاحبان صنایع خصوصی و دولتی استان و حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان مورد تأکید و انتظار است.»
بر اساس این گزارش، مدیریت بانک صنعت و معدن استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری و مشاور قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن، بخشی از کارنامه عملکرد محمود حقیقت سرشت است.
روابط عمومی استانداری اصفهان اعلام کرد که پس از چند بار کناره‌گیری امیررضا نقش معاون سابق امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان بدلیل مشکلات جسمی، امروز سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

از طرفی با حکم استاندار اصفهان، معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری بعنوان مشاور استاندار اصفهان در امور اقتصادی منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار