مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: از ایام اربعین سال جاری تا شهادت امام رضا (ع) میزان مصرف بنزین در خراسان‌شمالی به ۱۲ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 19 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، سیدرضا احمدنیا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی اظهارکرد: از ایام اربعین سال جاری تا شهادت امام رضا (ع) میزان مصرف بنزین در خراسان‌شمالی به ۱۲ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت در مسیر تردد زائران بوده است، گفت: ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی آمادگی کامل را جهت سوخت‌رسانی به زائران داشته و دارند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: در این ایام باتوجه‌به رشد قابل‌توجهی از مسافران و زائران عبوری از خراسان‌شمالی، هیچ‌گونه کمبودی در حوزه سوخت‌رسانی وجود نداشت و آمادگی برای ارائه خدمت به‌صورت کامل انجام شد.

احمدنیا بیان داشت: هم‌اکنون تردد در جاده‌ها به اوج خود رسیده و این مسئله افزایش احتمالی مصرف بنزین را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی بسیار بالای تردد‌ها در روز‌های پایانی ماه صفر و تعطیلات پایان تابستان از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم با حضور میدانی در جایگاه‌های سوخت و تأمین فراورده موردنیاز از مبادی اندیشیده شده و هیچ‌گونه کمبود سوختی در سطح استان وجود ندارد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار