در هفته پنجم سومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور تیم آزادی لنگرود در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر سه بر دو نتیجه را به حریف خود کوثر اردکان یزد واگذار کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵ 16 October 2015

به گزارش تابناک یزد،در این دیدار که در یک هوای ابری و بارانی و با حضور جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد ، ابتدا این تیم میهمان بود که روی دروازه میزبان خلق موقعیت کرد که شوت تماشایی بازیکن اردکانی را دروازه بان تیم لنگرود با یک واکنش عالی به کرنر فرستاد در ادامه بازی کمی به تعادل کشیده شد بازی در این وقت بدون اینکه گلی در پی داشته باشد به پایان رسید.

با آغاز وقت دوم بازی تیم میزبان برتری محسوسی نسبت به میهمان داشت اما این تیم میهمان بود که به گل برتری دست یافت این گل را علی پایدار با یک ضربه دقیق و بدور از دسترس دروازه بان آزادی لنگرود به گل تبدیل کرد تا یک بر صفر از میزبان پیش بیفتند ،لنگرودیها پس از دریافت گل فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هر چه زدند به در بسته خورد تا تیم میمهان وقت دوم بازی را با پیروزی به رختکن برود .
با آغاز وقت سوم بازی باز هم این تیم اردکان یزد بود که به گل دوم دست یافت و بازیکن این تیم علی طالبی از فاصله دور دروازه تیم آزادی لنگرود را فرو ریخت تا دو بر صفر از میزبان پیش بیفتند در ادامه تیم لنگرود موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند این گل را عادل آقایی به ثمر رساند تا نتیجه به حداقل کشیده شود دو دقیقه بعد لنگرودیها بازی را به تساوی کشاندند این گل را باز هم عادل آقایی با ضربه سر به ثمر رساند تا همه چیز از نو آغاز شود.
بازی دقایق پایانی خود را طی می کرد که تیم کوثر اردکان یزد به گل سوم دست یافت این گل را مجید هاشمی و از یک زاویه بسته وارد دروازه میزبان کرد تلاش تیم آزادی لنگرود برای جبران گل خورده نتیجه نداد و این بازی در نهایت با برتری سه بر دو بسود کوثر اردکان یزد به پایان رسید .
سرمربی تیم کوثر اردکان یزد پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : بازی خوبی هر دو تیم به نمایش گذاشتند و در واقع کاملا تاکتیکی بود و خدا را شکر که توانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.
علی رحیمی افزود : تیم ما در این بازی قدر موقعیتها را به خوبی دانست و موفق شدیم پس از دریافت گل تساوی گل سوم را نیز وارد دروازه حریف نماییم و در دقایق پایانی بازی را خوب کنترل و مدیریت کردیم .
وی اظهار کرد : ما با این برد با 9 امتیاز به صدر جدول صعود کردیم .
سرمربی تیم آزادی لنگرود نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تیم ما بر اثر اشتباهات فردی نتیجه را به حریف واگذار کرد .
جواد آل شعبان افزود : تیم ما بعد از اینکه دو گل از حریف دریافت کرد توانستیم کار را به تساوی بکشانیم اما بچه های ما به دلیل عطشی که برای پیروزی در این دیدار داشتند باز هم تلاش برای زدن گل پیروزی به عمل آوردند اما در یک فعل و انفعال و بر اثر اشتباهات مدافع گل سوم را از حریف دریافت کردیم و می توانستیم بازنده بازی نباشیم.
در سومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور 7 تیم شامل زاگرس کرمانشاه ،شهدای چلیچه شهرکرد ،قلب شیراز ،شهدای صادق آباد شهرکرد ،آزادی لنگرود ،دهیاری سمنان و کوثر اردکان یزد حضور دارند که در یک گروه بصورت دوره ای و تک حذفی با یکدیگر مسابقه می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار