پیکر معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران جان‌باخته فاجعه منا با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم قائم‌شهر تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 15 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان قائم‌شهر، امروز مردم قائم‌شهر پیکر جان‌باخته فاجعه منا مرحوم محمدرضا فروزان‌ معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران را تشییع کردند.
تشییع پیکر مطهر محمدرضا فروزان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از مردم از حسینیه عاشقان ثارالله تا میدان طالقانی برگزار شد.
آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نماز میت را بر پیکر این جان‌باخته فاجعه منا اقامه کرد.

* آل‌سعود، آل‌یهود است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه تشییع پیکر این جان‌باخته فاجعه منا در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دولت آل‌سعود کفایت برگزاری مراسم حج را ندارد، گفت: دولت آل‌سعود شایستگی مراسم حج را ندارد و هرچه زودتر باید عاملان فاجعه منا مجازات شوند.
آیت‌الله علی معلمی با اشاره به اینکه آل‌سعود همان آل‌یهود است، افزود: آل‌سعود با اعمال شیطانی خود جان مردم یمن را گرفت و در فاجعه منا جان بسیاری از مردم بی‌گناه که عاشقانه به زیارت معبود خود رفته بودند را ظالمانه گرفت.
وی یادآور شد: باید کشورهای اسلامی با برگزاری اجلاس، مدیریت حج را به دست بگیرند تا مسلمانان در آرامش بتوانند معبود خود را زیارت کنند.
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران نیز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: محمدرضا فروزان فردی مومن و با ایمان بود که وظایف خود را به‌خوبی عمل می‌کرد.
محمدابراهیم یخکشی با اشاره به اینکه فروزان وقت خود را برای مردم صرف می‌کرد، افزود: آب منطقه مازندران یکی از بهترین سرمایه‌های خود را از دست داد و هرگز نیروی کارآمدی همانند محمدرضا فروزان دست یافتنی نیست.
دختر محروم محمدرضا فروزان نیز در گفت‌و‌گو با فارس بیان کرد‌: پدرم، مهربان‌ترین پدر دنیا بود که به دلیل بی‌کفایتی‌های آل‌سعود، دیگه نمی‌توانم گرمای دستان پدرم را حس کنم.
وی با خشم و نفرت از بی‌کفایتی آل‌سعود، گفت: همان‌گونه که کربلا به دست شیعیان افتاد باید همه کشورهای اسلامی به پاخیزند تا مدیریت خانه خدا نیز به دست شیعیان مدیریت شود.
تاکنون پیکر 18 جان‌باخته فاجعه منا توسط مردم قائم‌شهر تشییع و در خانه ابدی به خاک سپرده شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار