طلاب جهادی مدرسه علمیه جعفریه قاین، با مستقر شدن در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا (عمود ۱۶) به ارائه فعالیت‌های تبلیغی از‌جمله اقامه نماز جماعت، تبلیغ چهره‌به‌چهره، اهدای هدیه به کودکان و... پرداختند.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 01 September 2023

 به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس؛ در این روز‌ها که حج اربعین حسینی برپاست و همه می‌خواهند گرد کعبه حسین و آل حسین (ع) به طواف درآیند، آن هم با پای پیاده.

عده‌ای از طلاب جهادی نیز خود را به خیل عظیم این پیاده‌روی میلیونی رسانده‌اند تا هم پای دیگر همنوردان مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا علاوه براین که در سعی بین صفا و مروه حج حسینی شرکت می‌کنند به فعالیت‌های تبلیغی نیز بپردازند.

یکی از گروه‌ها، طلاب جهادی مدرسه علمیه جعفریه قاین، است که با مستقر شدن در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا (عمود ۱۶) به ارائه فعالیت‌های تبلیغی از‌جمله اقامه نماز جماعت، تبلیغ چهره‌به‌چهره، اهدای هدیه به کودکان و... پرداختند.

توزیع هدیه (گیره و جاکلیدی) بین کودکان، بدرقه زائران از زیر قرآن، توزیع سربند بین کودکان، بسته‌های فرهنگی بین زائران، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و راهنمایی زائران و کمک به گم شدگان را دیگر اقدامات این گروه جهادی طلاب بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار