وزیر اقتصاد و دارایی گفت: چهره برجسته استان مرکزی یک استان تراز تولید در کشور است که باعث شده در تنوع محصولات صنعتی رتبه یک کشور را در اختیار داشته باشد
کد خبر: ۱۱۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 25 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛همزمان با دومین روز از هفته دولت، وزیر امور اقتصادی و دارایی با استقبال استاندار مرکزی وارد استان مرکزی شد.

وزیر اقتصاد و دارایی در بدو ورود به استان گفت: استان مرکزی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است و نه تنها به عنوان یک استان تاریخی بلکه مهد مفاخر و استانی که منسوب به حضرت امام(ره) است.

خاندوزی اظهار کرد: چهره برجسته استان مرکزی یک استان تراز تولید در کشور است که باعث شده در تنوع محصولات صنعتی رتبه یک کشور را در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: استان مرکزی در فعالیت‌های اقتصادی و جذب نیروی کار جزو بهترین استان‌ها به دلیل پایین بود نرخ بیکاری است و به جهت تسهیل محیط کسب و کار در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این استان حتی در حوزه‌های غیر صنعتی به ویژه در تولید محصولات کشاورزی نیز از استان‌های نمونه و الگو در سطح کشور است.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: از سوی هیئت دولت مأمور شدیم تا در ایام هفته دولت ضمن دیدار با فعالین و مدیران اقتصادی استان برای شنیدن دغدغه‌ها و رفع مشکلات، از برخی پروژه‌های آماده بهره‌برداری نیز از نزدیک بازدید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مصوبات این سفر به سرعت رشد و توسعه این استان تراز تولید شتاب ببخشد.

جمعی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه، سید احسان خاندوزی را در این سفر همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار