فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مدرن کردن کلانتری‌های استان گفت: با حمایت مردم و مسئولان اکثر کلانتری‌های استان مدرن شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 15 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، سردارمسعودجعفری نسب چهارشنبه‌شب در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: دراین میان کلانتری چالوس توانست مقام اول را در کشور کسب کند.
وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه محروم با اشاره به پیام بزرگ الهی سیدالشهدا گفت: یکی از پیام‌های عاشورا این بود که حداقل آزاده باشید و خون حضرت سید الشهدا به خاطر آزادگی درجهان به زمین ریخت تا ظلم وستم و نامردی پایان یابد و خون مطهر سیدالشهدا بین مسلمانان جهان باعث اتحاد می‌شود و دین‌های من‌درآوردی جهان را نابود می‌کند.
جعفری نسب تبعیت از مقام و اهل‌بیت (ع) را افتخار دانست و با اشاره به امنیت در کشور گفت: اکنون دارمرزهای ما امنیت و برکت وجود دارد و با ایجاد امنیت در کشور بستر برای کارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد.
فرمانده انتظامی دربخشی از سخنان خود با اشاره به رفتار شایسته نیروی انتظامی گفت: باید بهترین ادبیات را برای مردم استفاده کند وبرای همه مردم رفتاری مناسبی داشت.
سرهنگ شمس‌الدین کرمانی فرمانده سابق انتظامی نوشهر گفت: با همکاری تمامی مردم و مسئولین در این پنج سال توانستیم امنیت را ایجاد کنیم و تمامی قتل‌هایی که در شهرستان اتفاق افتاده کشف و مجرمین دستگیر شدند.
وی با اشاره به بحث مجرمین مواد مخدر گفت:۳۰ درصد رشد دستگیری و همچنین ۸۳ درصد کاهش جرائم کلی داشتیم.
شایان‌ذکر است از شمس‌الدین کرمانی فرمانده سابق نیروی انتظامی نوشهر تقدیر شدوغلامعلی صلاحی به‌عنوان فرمانده انتظامی نوشهرمعرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار