کد خبر: ۱۱۲۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 16 August 2023

با پیگیری های انجام شده معضل پسماند شهر شاندرمن برطرف خواهد شدبا پیگیری های انجام شده معضل پسماند شهر شاندرمن برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شاندرمن مهندس بابا پور در جلسه مدیریت پسماند شهر شاندرمن که در ساختمان شهرداری بازارجمعه شاندرمن با حضور فرماندار، بخشدار، اعضای شورای شهر، رئیس محیط زیست، نماینده ادارات منابع طبیعی و شبکه بهداشت برگزار شد با اشاره به اینکه مدیریت پسماند از وظایف اصلی شهرداری است و این وظیفه در حد توان و به نحو احسنت در حال اجرا می باشد گفت: برای دپو و انتقال زباله در شهر شاندرمن با مشکلاتی روبرو شده که امیدواریم با تهیه زمین مورد نظر این معضل که دغدغه اصلی شهروندان نیز می باشد مرتفع گردد.
شهردار شاندرمن گفت، جمع آوری سگهای ولگرد با شهرداری ها است و اظهار داشت با توجه به اینکه مکانی تهیه شد با داشتن معارض این معضل همچنان در حال پیگیری است.
مهندس باباپور ارائه هر چه بهتر خدمات شهری را ضروری دانست و افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر با تمام توان درصدد رفع معضلات و مشکلات سطح شهر اقدام خواهند کرد.
شهردار شاندرمن با بیان اینکه میزان تولید زباله در شهر در طول در روز به ۶ تن می رسد که این میزان با آورده روستاها و گردشگران نیز تجمیع شده است، به جهت دپو و انتقال آن اقداماتی با پیگیری فرماندار‌ محترم صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار