کد خبر: ۱۱۱۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 05 August 2023
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه، در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد سال‌روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی، این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت. 
پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به اصحاب رسانه به‌مناسبت روز خبرنگار  

       در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

       اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت است، بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.

       خبرنگاران، این طلایه‌داران راستین خدمت در رسانه، انسان‌های پرتلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافت‌مندانه خبرنگاری، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌جوی جامعه، گام در وادی مقدس قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می‌کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه‌ای خود را انجام دهند.

       هر خبری که نوشته می‌‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌‌ها و راستی‌‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.

       هفدهم مرداد و روز خبرنگار فرصتی است ارزنده برای تقدیر از زحمات کسانی که با تلاش، تعهد، مسوولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه و آبادانی جامعه را رونق می‌بخشد و همانند دیده‌بانان امینِ جامعه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و ...، پرچم آزادی، آگاهی و امید را به اهتزاز در می‌آورند.

       این روز، روز بزرگ‌مردان و شیرزنانی است که با قلم شیوا، ذهنی آگاه و تفکری انسان‌دوستانه برای دسترسی آحاد جامعه به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب تلاش می‌نمایند.

       اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان این حوزه، به‌ویژه خبرنگاران فعال در حوزه علم و دانش تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال برای‌شان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه‌گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

 

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار