مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۱۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان برای این پروژه مصوب شد که ۱۰۰ درصد این اعتبار به پروژه تزریق شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 17 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهاب شهبازی  اظهار داشت :مصوبات حوزه ورزشی در سفر رئیس جمهور به استان به طور کلی از پیشرفت مناسبی برخوردار هستند و از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب تاکنون ۸۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون ۱۵ پروژه ورزشی در مناطق مختلف ایلام از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده و دیگر پروژه ها نیز تا پایان سال جاری اجرایی می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام، تاکید کرد: ۱۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان برای این پروژه مصوب شد که ۱۰۰ درصد این اعتبار به پروژه تزریق شده است.

شهبازی یادآور شد: تکمیل استادیوم ورزشی شهدای چوار نیز با ۶۷ درصد پیشرفت در حال اجرایی شدن بوده و بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: ۳۲ میلیارد تومان از طریق بخش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان دهلران نیز محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه احداث زمین چمن طبیعی فوتبال بزرگ سیروان با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار ۵۸ درصد پیشرفت دارد، گفت: خرید تجهیزات ورزشی در شهرستان مهران نیز از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

شهبازی اضافه کرد: بخش مهمی از پروژه های ورزشی باقی مانده استان از محل سفر رئیس جمهور در هفته دولت و تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: هم اکنون سرانه ورزشی استان ایلام ۹۶ صدم مترمربع است؛ در حالیکه استاندارد جهانی سه مترمربع است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار