مرادمند با تایید فحاشی های مداوم ساپینتو علیه داوران و نیمکت حریفان، تکذیب‌ها و بیانیه های باشگاه استقلال در دفاع از این پرتغالی بی‌ادب را رد کرد و آنها را بی اثر کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 15 June 2023

محمدحسین مرادمند در افشاگری علیه ساپینتو صراحتاً گفت: ساپینتو با من و استقلال بد کرد و روز آخر به او گفتم تو در حق استقلال جفا کردی و باید یک جام برای ما می‌گرفتی.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدافع گلزن استقلال در دربی فینال جام حذفی تاکید کرد که در مقطعی ساپینتو با او لج کرده و در حالی که مصدوم نبوده او را نیمکت‌نشین کرد. پیش از این در طول فصل سرمربی سابق و پرتغالی استقلال با ارسلان مطهری هم دچار مشکل شده بود و چند بازی نام او را از لیست تیم خط زد. مطهری یک مدت از حضور در تمرینات منع شد و به صورت انفرادی تمرین کرد؛ هرچند که بعد از مدتی او را با ساپینتو آشتی دادند و این بازیکن در بازی های زیادی به ترکیب اصلی بازگشت.

مرد پرتغالی با یکی دو استقلالی دیگر هم مشکل داشت و خیلی کم به آنها بازی می داد که از جمله آنها می‌توان به ابوالفضل جلالی اشاره کرد.

ساپینتو از نظر فنی به نفراتی چون علیرضا رضایی، زبیر نیک نفس، محمدحسین زواری، سبحان خاقانی و... اعتقادی نداشت اما بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند بازیکنی مثل ابوالفضل جلالی که در جام جهانی خیلی کوتاه بازی کرده بود، می توانست خیلی برای استقلال مفید باشد.

البته جلالی در حد جام جهانی نبود و شاید رفتن او به قطر با دعوت کی‌روش باعث این برخورد ساپینتو شد. ولی بهرحال این بازیکن در سطح بازی در لیگ ایران بود و سکونشینی وی یا حذفش از فهرست استقلال در برخی بازی‌ها کاملا لجبازی ساپینتو بود.

نکته دیگر از این مصاحبه اینکه افشاگری بازیکن علیه سرمربی که اخراج شده است، کار چندان اخلاقی و حرفه‌ای نیست و اگر قرار به اینکار باشد بعداز پایان هر فصل باید شاهد انتقام جویی بازیکنان ذخیره علیه سرمربی باشیم.

افشاگری مرادمند علیه باشگاه استقلال و ساپینتو

از سویی دیگر مرادمند با تایید فحاشی های مداوم ساپینتو علیه داوران و نیمکت حریفان، تکذیب‌ها و بیانیه های باشگاه استقلال در دفاع از این پرتغالی بی‌ادب را رد کرد و آنها را بی اثر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار