کد خبر: ۱۱۱۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 13 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، یک هفته پیش بود که حجت کریمی با حضور در برنامه فوتبال بر،تر درباره وضعیت نیمکت فصل بعد استقلال این وعده را داد که در صورت جدایی ساپینتو، سرمربی را تا روز پنجشنبه مشخص خواهد کرد.

حالا حدود پنج روز از این وعده گذشته اما همچنان خبرهای متناقضی در این باره به گوش می‌رسد.بر اساس آخرین شنیده‌ها چند گزینه داخلی و خارجی توسط مدیریت استقلال در دست بررسی است و جواد نکونام هم یکی از آنها است؛ گزینه‌ای که حتی مورد حمایت جمع زیادی از هواداران استقلال قرار گرفته اما هنوز اقدامات مربوط به همکاری با او انجام نشده است.

در همین خصوص چندی پیش اینگونه مطرح شد که آقای ایکس! مانع حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها شده است. اما هیچکس نمی‌دانست – یا اگر هم می‌دانست، به دلایل حقوقی امکان رسانه‌ای کردن آن را نداشت - شخص مورد اشاره که جواد نکونام باید با رخصت او پیشنهاد استقلال را قبول کند چه کسی است.حالا با صحبتهای جنجالی محمد مایلی‌‌کهن در شبکه خبر هویت آقای ایکس مشخص شد چرا که سرمربی اسبق تیم ملی به طور مستقیم انگشت اتهام خود را سمت سرمربی فعلی تیم ملی گرفت و امیر قلعه نویی را به عنوان کسی که باید سرمربی استقلال را انتخاب کند، مورد انتقاد قرار داد.در این شرایط بعید نیست که امیر قلعه‌نویی برای رفع اتهامی که به وی زده شده، اجازه دهد که جواد نکونام سرمربی استقلال شود که در چنین شرایطی باید گفت مایلی‌کهن نقشی اساسی در هموار شدن راه نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال ایفا کرده است.البته که سرمربیگری نکونام در استقلال، حتی در صورت تایید قلعه‌نویی، کار راحتی نیست چرا که نحوه جدایی او از فولاد آن هم قبل از بازی حساس مقابل الهلال عربستان، باعث شده که حساسیت‌ها روی فعالیت مجدد این مربی در فوتبال ایران، بیشتر از قبل شود و باید مشکلات نکونام برای کار کردن در فوتبال ایران حل شود 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار