دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 13 October 2015
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

منصور کیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات روزهای 23 و 24 مهر در سرسرای شهید شهبازی اسلام آبادغرب برگزار می شود.

وی در خصوص تعداد تیمهای شرکت کننده نیز گفت: تاکنون تیم های گاز مازندران، بیمه رازی، ستارگان ساری، دانشگاه پیام نور، گروه ساختمانی کفایتی و شهرداری همدان برای حضور در مسابقات آزاد اعلام آمادگی کرده اند و احتمال حضور تیم کشتی استان نیز در این بخش وجود دارد.

کیانی یادآور شد: از آن جایی که تنها کشتی گیران دارای رنکینگ می توانند در مسابقات لیگ برتر حضور یابند و اکثر کشتی گیران رنکینگ دار کرمانشاه نیز عضو تیم های دیگر هستند هنوز به طور قطعی حضور یا عدم حضور تیم کرمانشاه مشخص نشده است.

دبیر هیئت کشتی کرمانشاه در ادامه به تیم های حاضر در مسابقات فرنگی نیز اشاره کرد و گفت: پاس قوامین، شهرداری همدان، بیمه رازی، سینا صنعت ایذه، دوکوهه اندیمشک، دانشگاه پیام نور و هیئت کشتی قم نیز تاکنون برای حضور در رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

وی همچنین با اشاره به مشخص شدن داوران مسابقات نیز گفت: 21 نفر از داوران بین المللی کشورمان این مسابقات را قضاوت می کنند که فریدون عابدین نژاد سرپرست فنی و ژوری اول رقابت های کشتی آزاد و فرنگی لیگ برتر خواهد بود.

کیانی افزود: علاوه بر عابدین نژاد، دو ژوری دیگر، پنج داور بین المللی درجه یک، هفت داور بین المللی درجه دو و 6 داور بین المللی درجه سه نیز مسابقات مرحله دوم لیگ برتر را قضاوت می کنند.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب مرکز استان کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار