نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد
کد خبر: ۱۱۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 10 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اینکه انسان‌های نام‌آور ورزش اینچنین در حوزه ارزش هم بدرخشند برایمان خوشحال کننده است، اداره ورزش و جوانان توجه مسئله معیشت و اشتغال قهرمانان ملی را مدنظر قرار بدهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران استان، ضمن گرامیداشت ایام و تقدیر از جامعه ورزشکاران و نام‌آوران استان، اظهار کرد: جا دارد بابت ارائه گزارشات، گلایه‌ها و نقدهای مطرح شده توسط دلسوزان جامعه ورزش تشکر کنم، از مسئولان استانی می‌خواهم که در فکر حل یا کاهش مشکلات باشند.

وی افزود: گزارش ایجاد زمینه مطالبات در حوزه نجات غریق و درنظر گرفتن ۲۰۰ میلیارد اعتبار که اگر تحقق پیدا کند مایه خشنودی است، از گذشته پیگیر احقاق حق نیروهای غریق نجات بوده‌ایم، باز هم توصیه می‌کنیم که بودجه طرح‌های ورزشی را در سفر آینده ریاست جمهور به استان مشخص کنند تا توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ما هم شاهد گزارشات ورزش و هم گزارشات ارزش بودیم، عنوان کرد: اینکه ورزش مازندران در سطح بین المللی مطرح است را شنیدیم و بسیار خوشحال شدیم، برای تقویت ورزش هر چه که از دستمان بر بیاید درخدمتیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کاش این جلسه با حضور استاندار یا معاونینش همراه بود، البته دغدغه‌ها انتقال داده خواهد شد، در بُعد ارزشی؛ از اینکه قهرمان ورزشی به مواضع ارزشی مملکت خود توجه داشته باشد و مدال خودش را به یک شهید تقدیم کند یک گام مهم است، خانم سپیده بابایی مدال خود را به شهید تهرانی مقدم پدر صنعت موشکی (خیبر، خرمشهر و فتاح) تقدیم کردند، دشمنان ما در مقابل موشک فتاح زانو زدند و گفتند رهگیری این موشک برای ما مقدور نیست.

امام جمعه ساری با اشاره به تقدیم مدال افتخار به شهید ضرغام توسط بانوی ورزشکار خانم نقیبی، گفت: قطعا شهدا هم مدال افتخار خودشان که همان شفاعت و عنایات ویژه است را به شما تقدیم می‌کنند، برای بنده بسیار خوشحال کننده است که انسان‌های نام‌آور ورزش اینچنین در حوزه ارزش هم بدرخشند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: در آستانه هفته ازدواج قرار داریم، یکی از ماموریت‌های اداره ورزش و جوانان تسهیل امور ازدواج جوانان است، توجه مسئله معیشت و اشتغال قهرمانان ملی به فرمان مقام معظم رهبری وظیفه همگان است.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مظاهر ارزشی و جهادی ورزشکاران ما خودداری از مسابقه با رژیم آدم‌کش و غاصب صهیونیستی است؛ در سال‌های اخیر بیش از ۱۹نفر از ورزشکاران مازنی تنزل رتبه را پذیرفتند اما ننگ مسابقه با آن‌ها را نپذیرفتند که این اقدام کمتر از اقدام مدافعان حرم اهمیت ندارد و جای تقدیر دارد، ما به ورزشکاران افتخار می‌کنیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار