کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 23 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، همایش ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴٠۲ سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در اداره‌کل امور مالیاتی مازندران با حضور مدیرکل این مجموعه، معاون سیاسی و رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان برگزار شد.

به گفته محسن اسلامی مدیرکل امور مالیاتی مازندران، در سال گذشته حدود ۱۴٠٠هزار میلیارد تومان مالیات در کشور دریافت شد که عمده این منابع به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بابت امور عمرانی و خدماتی پرداخت شده است.

اسلامی با ارائه گزارش عملکرد یکساله این اداره کل در امر مالیات‌ستانی به تحقق ۱۰۵ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی به رقم ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در استان خبر دادند که رشد ۳۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی درباره عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۲۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری و دهیاری‌های استان واریز شده است.

سرهنگ مجید رضا شعبانی رییس سازمان بسیج ادارات و کارندان سپاه کربلا اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های دولتی و خدمت‌رسان بایستی طوری برنامه ریزی کنند که عملکرد آن‌ها منطبق بر شعار سال و میزان تحقق و دستیابی به آن باشد.

سرهنگ حمید جعفری معاون سیاسی سپاه کربلا نیز در سخنانی به اهمیت برنامه‌های جهاد تبیین در ادارات پرداخت و گفت: در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی هر اداره و هر کارمند بایستی نسبت به اولی‌ترین امر جهاد تبیینی که همان ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مردم است اقدام کند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار