متوسط دمای مازندران تا هفته آینده
کد خبر: ۱۱۰۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 21 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی و گرم تر شدن هوا تا چند روز آینده، پیش بینی کرد که میانگین دمای هوای این استان به ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد. 

هوای مازندران گرمتر می شود+ جدول  

هواشناسی با اشاره به استقرار جریانات گرم جنوبی پیش بینی کرد که دمای هوای مازندران از امروز تا پایان هفته جاری روند افزایشی را در پیش بگیرد و این افزایش دما در روز چهارشنبه محسوس تر خواهد بود.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد و با گرم تر شدن هوا، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۳ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز با چندین درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۳۰ تا ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش یابد.

همچنین طبق این جدول، میانگین دمای هوا در مناطق غرب مازندران نیز از ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری، با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش می یاید. دمای هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران نیز همانند شهرهای ساحلی و جلگه ای در چند روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که میانگین دمای هوای این مناطق نیز از ۲۲ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه بین ۲۷ تا ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می‌دهد که آمل با ثبت دمای ۲۷.۵ و سیاه بیشه با ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار