کد خبر: ۱۱۰۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶ 21 May 2023

استاندار مازندران باتاکید بر اینکه آمارهای واقعی و دقیق نقش مهم و موثری در برنامه ریزی ها دارد، ‌گفت :‌ متاسفانه ارائه برخی آمارهای حدسی سبب انحراف در مسیر توسعه استان می‌شود.

سید محمود حسینی پور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران که در ساری برگزار شد، ‌افزود:‌‌

 جهاد کشاورزی و معاونت اقتصادی استان باید موضوع را با مشارکت یکدیگر حل کنند و بتوانیم در شاخه های مختلف کشاورزی آمار صحیحی داشته باشیم.

وی گفت:‌ برای این منظور به یک سامانه تمام عیار اطلاعاتی در بخش کشاورزی استان نیازمند هستیم و همه مدیران اصناف باید در داشبورد مدیریتی خود این اطلاعات را داشته باشند.

رییس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران همچنین با اشاره به اینکه برخی ساختارهای موجود متناسب با نیازها روز نیست، ‌ادامه داد:‌ این موضوع مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

وی خواستار به روز رسانی دستورالعمل هایی شد که به صورت سنتی بوده و مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ است و گفت :‌ مردم نباید گرفتار ساختارهای اداری قدیمی باشند و متضرر شوند.

حسینی پور با اشاره به دستور نخست این نشست در خصوص بررسی گلایه فعالان گل و گیاه مازندران درباره محاسبه هزینه های برق و گاز گلخانه داران به صورت تعرفه آزاد، گفت : این مشکل نه تنها برای گلخانه داران بلکه بسیاری دیگر از صنوف را درگیر کرده است و باید تکلیف تولیدکننده و از سویی تکلیف حکومت در این زمینه کاملا مشخص باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار