کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 19 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت که آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل استان از جمله اقدامات شجاعانه دولت سیزدهم به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود.

سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در آیین افتتاح طرح ملی - منطقه ای ساماندهی سواحل، مانور امداد و نجات ساحلی، افتتاح پایگاه امداد و نجات ساحلی در فریدونکنار افزود:

ساماندهی سواحل مازندران از جمله موضوعات مهمی است که در طول سال و به‌ویژه در ایام تابستان مورد توجه جمعیت بیش از ۸۰ میلیونی کشورمان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته تلاش های دولت ها بر این بود که برای ساماندهی سواحل برنامه مدونی داشته باشند، اظهار داشت: این طرح در نهایت در دولت سیزدهم عملیاتی و اجرایی شد و همسو با آن نیز اقدامات ویژه ای در این بخش صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه رئیس جمهور در آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل در مازندران مورد رضایت مردم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته سواحل زیادی در اختیار ارگان های دولتی و غیر دولتی بود، بیان کرد: با اقدام جهادی دولت سیزدهم اکنون نوار ساحلی مازندران آزادسازی شد و دراختیار اقشار مختلف مردم قرار گرفته است تا از این موهبت الهی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی سواحل از اهمیت بیشتر دیگری برخوردار است، گفت: ساماندهی سواحل در کشور اسلامی ساز و کار خاص خودش را دارد و ما نمی توانیم همانند دیگر کشورها آزادی بی حد و حصری را برای مردم در مناطق ساحلی در نظر بگیریم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار